Portada  Libro de visitas Imágenes Rastro Foros de debate Páginas amarillas Glosarios  
   A web na que todos colaboramos V. 4.1

El PSOE gana las elecciones

Lunes 15 de Marzo de 2004

El PSOE ha dado la sorpresa y ha ganado las elecciones generales. A falta de cerrar definitivamente el escrutinio, el PSOE ha conseguido 164 escaños y el PP 148. A continuación añadimos gráficas con los principales resultados, unas imágenes de la celebración en la sede del PSdeG-PSOE de A Guarda y las primeras palabras de Jose Manuel Domínguez Freitas.

Las primeras palabras de Freitas fueron de recuerdo a las víctimas de los atentados, tras lo que se guardó un minuto de silencio. Seguidamente pronunció un breve discurso:

«Mañán, poderán dicir o que queiran, pero gañamos as eleccións limpamente. Pero non só as gañamos limpamente, gañámolas, contra case todo. Excepto a maioria de poboación, guardesa, galega e española que confiou en nos, o resto tivémolo en contra. Tivemos en contra a Asamblea de Madrid, o problema, por chamalo dalgún xeito, de Carod Rovira, tivemos en contra a Urdaci, a Aceves e a todo o aparato mediático do Partido Popular. Por iso eu creo que ganar estas eleccións ten moitísimo máis mérito que aqueles 202 famosos deputados das eleccións de ano 82. Esta é unha victoria que ten moitisimo máis mérito que tivo aquela e aquela tivo moitísimo mérito. Ademáis, eu estou seguro de que todos vos, e sobre todo o governo que vai a presidir Zapatero, vai a conducir a este pais pola senda do que este pais quere, que é, sobre todo, pola senda da paz, pero tamén do progreso. Por iso, creo que se abre hoxe unha nova via que, seguramente, vai a abrir outros derroteiros, que se van chamar Galicia, que se van chamar a Guarda. Quizáis ó mellor non moi lonxe daquí, dentro de 3 anos e pouco, se poda cumplir aquel sono, de que ogallá teñamos a zapatero de presidente, Touriño na Xunta de Galicia e nos mesmos no concello de A Guarda.»


Gráficos: Álvaro y Fernando

Pinchar para descargar en formato Excel


Freitas y Jose Luis celebran la victoria
 



Durante la celebración del triunfo se guardó un minuto de silencio por las víctimas de los atentados del 11M.
 


Antón Lomba y Lali Lomba
 



Las Juventudes Socialistas participaron en la celebración.
 


Ambiente durante la celebración.

Redactado por Ozono el Lunes 15 de Marzo de 2004
Comentarios

Desde Francia quiero darle un saludo a todos os Galegos et españoles y decirles MUCHAS GRACIAS, Graciñas, merci beaucoup...por haber botado fora os fachas do PP, a ver que pasa agora.

Enviado por: Breogan el Lunes 15 de Marzo de 2004 a las 07:27
Comentar este artículo









¿Recordar estos datos?




Por favor repite la siguiente combinación de números en el cuadro inferior para comprobar que hay un "ser humano" rellenando el formulario.