Portada  Libro de visitas Imágenes Rastro Foros de debate Páginas amarillas Glosarios  
   A web na que todos colaboramos V. 4.1

Proxección de "Al Otro lado" o xoves 7 de maio no Cineclub Poleiro

Lunes 4 de Mayo de 2009

A Asociación Cultural Eliseo Alonso proxecta o próximo xoves 7 de maio ás 21:30 horas no auditorio de Goián a película Al Otro Lado dirixida por Fatih Akin, o director de “Contra la Pared”.

O interés que esperta o cineclub Poleiro sigue crecendo e nas duas primeiras proxeccións sumáronse ó cineclub 170 socios.

Os bonos de socio poden mercarse antes das proxeccións.

Ao Outro Lado narra as fráxiles vidas de seis persoas que se cruzan durante as suas viaxes emocionais cara ó perdón e a reconcialicion entre Alemania e Turquía. Un fillo que non ve con bos ollos a relación que mantén seu pai cunha prostituta pero cambia cando descubre que ela manda cartos a Turquía para pagar os estudos universitarios da súa filla. Cando a nai morre de súpeto, el decide ir buscar a filla a Turquía pero ela, activista política foxe a Alemania. Alí entabla relación con outra moza. Pide asilo político pero finalment é deportada e encarcerada en Turquía. A súa amiga vai tratar de liberala. Esta relación entre as dúas mulleres vai ser duramente criticada pola nai alemana, moi conservadora.

A película recibiu o Premio do Parlamento Europeo Para O Cine, O Premio ó Mellor Guión en Cannes, e catro galardóns nos German Film Awards.

O cineclub Poleiro sigue coa súa programación os primeiros xoves de cada mes ás 21:30 horas no auditorio de Goián co apoio da Concellería de Cultura do Concello de Tomiño e a Federación de Cinclubes de Galicia. O 4 de xuño proxecta Un toque de canela deTassos Boulmetis.

O QUE DÍ O DIRECTOR FATIH AKIN: “El cine ocupa un lugar considerable en mi vida, pero no es nada si lo comparo a temas como el nacimiento, el amor, la muerte. Decidí que para convertirme realmente en adulto, debía realizar tres películas. Algunos dirán una trilogía, pero, sea lo que sea, son tres películas indisociables, pues tratan del amor, de la muerte y del mal.

Contra la pared habla del amor; AL OTRO LADO, de la muerte. Habla de la muerte en la medida que cada muerte es un nacimiento, ya que la muerte y el nacimiento abren caminos hacia otras dimensiones. Con AL OTRO LADO, tengo la sensación de haber entrado en una nueva dimensión, pero aún falta algo que será el núcleo de la tercera película, la que tratará del mal. Creo que es necesario llegar hasta el final. Pienso en esas tres películas como “deberes” que debo cumplir. Una vez hecho eso, podré pasar a otra cosa.”

Máis información sobre a película en http://www.golem.es/alotrolado/.

Podedes ler críticas en < href=”http://www.filmaffinity.com/es/film122021.html” target=”_blank”>http://www.filmaffinity.com/es/film122021.html

Para máis información : Ramón Álvarez 629735337

Redactado por Redacción el Lunes 4 de Mayo de 2009
Comentarios
Comentar este artículo









¿Recordar estos datos?




Por favor repite la siguiente combinación de números en el cuadro inferior para comprobar que hay un "ser humano" rellenando el formulario.