Portada  Libro de visitas Imágenes Rastro Foros de debate Páginas amarillas Glosarios
   Foros en aguarda.com - kultura kontra o sistema
    Inicio Inicio Ayuda Ayuda Buscar Buscar Miembros Miembros Entrar Entrar Registrarse Registrarse
Bienvenido, Visitante. Por favor, Haz click en Entrar o Registrarse.

Foros en aguarda.com
   A Guarda
   Cultura
(Moderador: Fernando)
   kultura kontra o sistema
« Tema anterior | Siguiente tema »
Páginas: 1  Responder Responder Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir
   Autor  Tema: kultura kontra o sistema  (Leido 613 veces)
karraxe
Habitual

konstruyamos la destrukzión !

Ver Perfil

kultura kontra o sistema
« fecha: 27.08.04 a las 19:03:56 »
Cita Cita Editar Editar

hola a todos/as !
  Hoxe atopei esta páxina e ke mellor xeito de eskribir aki algo para deixar unha pegada. No pobo a xuventude está kansa, supoño ke komo noutros lados tamén, simplemente ke a juardia é un lugar onde podía maskarse a mala leche , sen embargo a xente está adormecida.
Só kero dizir ke estou farta de vivir konstantemente nun pobo no ke saes a rúa e te ven , te observan konstantemente e debes asumir iso komo o mais normal pk klaro ti eres o/a raro/a.
ke xa estamos fartos/as, joder ke kada día hai un novo rapaz/a na policía kon kara de yo me lo se todo y papá me enchufó akí asi ke de puta nai e a vivir ke son dous días ! non pensan nas konsekuenzias ke iso akarrea, nin ke estan formando parte dunha panda de impresentables os kales oprimen as persoas día tras día.

Kon esta mensaxe o úniko ke kero expresar e ke kada día flipo mais e ke kon enchufes-ke priman moito no pobo- non se chega a ningures.

sen mais,

MUCHA POLICIA , POKA DIVERSIÓN !  
non a represión  Lips Sealed kontra a zensura, resposta !
Rastreado
Páginas: 1  Responder Responder Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir

« Tema anterior | Siguiente tema »

Foros en aguarda.com » Powered by YaBB 1 Gold - SP1!
YaBB © 2000-2001,
Xnull. All Rights Reserved.
Traducido al Español por Tao Do Studio. Copyright © 2002, Todos los derechos reservados.