karraxe
Habitual

konstruyamos la destrukzión !
|
 |
kultura kontra o sistema
« fecha: 27.08.04 a las 19:03:56 » |
Cita Editar
|
hola a todos/as ! Hoxe atopei esta páxina e ke mellor xeito de eskribir aki algo para deixar unha pegada. No pobo a xuventude está kansa, supoño ke komo noutros lados tamén, simplemente ke a juardia é un lugar onde podía maskarse a mala leche , sen embargo a xente está adormecida. Só kero dizir ke estou farta de vivir konstantemente nun pobo no ke saes a rúa e te ven , te observan konstantemente e debes asumir iso komo o mais normal pk klaro ti eres o/a raro/a. ke xa estamos fartos/as, joder ke kada día hai un novo rapaz/a na policía kon kara de yo me lo se todo y papá me enchufó akí asi ke de puta nai e a vivir ke son dous días ! non pensan nas konsekuenzias ke iso akarrea, nin ke estan formando parte dunha panda de impresentables os kales oprimen as persoas día tras día. Kon esta mensaxe o úniko ke kero expresar e ke kada día flipo mais e ke kon enchufes-ke priman moito no pobo- non se chega a ningures. sen mais, MUCHA POLICIA , POKA DIVERSIÓN ! non a represión kontra a zensura, resposta !
|